tisdag 10 november 2009

Lilla Hallen!!

.
Hej!! Denna vecka jobbar jag kväll! Det betyder ledig fredag:o) Det tycker vi om!! Idag tänkte jag visa från vår lilla hall uppe. Har inte visat något på övervåningen innan, förutom min lilla blogghörna! Det är en liten hall med fyra dörrar. Får inte plats så mycket....
.
Guldspegeln och den lilla byrån är arvegods från min mormor! Det passar bra på denna lilla vägg!

Den här är köpt på Tegelgården i Karlskrona (som inte finns längre, synd) för länge sen..


.
Byrån är lite repig och fläckig, formad av tidens tand....


.
Lite detaljer från min lampa som jag köpte på Smultrongården i somras!

Den här lilla "pokalen" hmm säger man det?... köpte jag två stycken i Huseby. Perfekta till ljus eller hyacinter:o)

Det var allt för i dag! Måste göra mig klar inför jobbet nu...Hade gärna varit hemma och pysslat lite i stället! Det får det bli på fredag:o)
.
Kram Kram Malin