lördag 6 februari 2010

Hur hinner jag Blogga?????

Hej!!! Så skönt med Helg!!!! Hoppas att det är bra med Er som kikar in!!
Vet Ni, nu har jag bloggat ett tag och vanligaste frågan jag får är......
Hur HINNER du???????
Så det tänkte jag berätta idag;o)
Jag jobbar 75%, har världens bästa arbetstider!! Två veckor fm. 6.00-11.45!!!
Är hemma strax efter 12!! Tidiga morgnar förståss....
Tredje veckan jobbar jag kväll, ledig fredag!!! Alltid samma tider!!
Jag tittar sällan på Tv...Antikrundan förståss och lite på helgen!!
Har en son som fyller 11, han har fullt upp med gitarrspelande och kompisar!!
.
Och så klart ett brinnande intresse!! Det är ju såååååå himla kul!!
I bland planerar jag mina inlägg på helgen och fotar då....
Ibland blir det spontant!! Eller som idag, tar några bilder som redan finns
i kameran! Just nu är det så himla kul och jag hoppas att jag inte drabbas
av bloggtorka....Vilket jag förstår kan hända när man hållit på ett par år!!
.
Hoppas Ni kan njuta lite av farmors mandelmusselformar, de är så fina!!
Hon var en fena i köket....Matlagning och bakning för hela slanten;o)

Det som tar tid med bloggandet är ju att kika in hos alla andra!!
Men det är oxå det roligaste, så mycket inspiration och fina bilder
som Alla bjuder på!! Jag vill gärna kommentera hos de som skriver
en rad hos mig!! Och Ni har blivit ganska många;o) Det är så himla
kul att läsa, jag läser alla och flera gånger!!
Jag försöker skriva hos Alla kanske inte varje inlägg men så ofta
jag hinner;o) Det känns ju som jag känner en del av Er ganska väl!
Men jag vet inte ens hur Ni ser ut!! Är det inte fantastiskt????

Nu har jag ändrat inställningarna på kommentarerna så det går bra
att skriva en rad även om man inte har någon blogg!!
Det är bara att "välja anonymt" ...

Hoppas jag gett svar på frågan.....
Hur hinner Ni andra bloggare med????
Idag måste jag ta tag i det som trots allt blir lidande av bloggandet....
så som en enooooooooooorm stryktvätt och städningen......
Men vad gör det... har lärt mig genom åren att det springer inte ifrån en;o)
Ha det bäst Alla!!!
Vi ses snart igen;o)

Kram Kram Malin