fredag 17 september 2010

Hösten är Röd....Röd....Röd!!!!

Hej!!! Så var det fredageftermiddag men det är torsdag för mig då jag lovat jobba imorgon....Jag hoppas få vara ledig måååååååånga dagar till Jul så det behövs timmar!!! Nu har löven börjat skifta färg och det är så vackert tycker jag!!!

Plockade in några att dekorera med under min nyloppade ljusstake!!! Köpte den på loppisen på Marknaden, blev förtjust i den direkt;o)

Tycker den känns lite lagom höstig på de röda löven.....

Sen har den ju vackra detaljer oxå så klart;o)

Har Ni sett vilka tjusiga flugsvampar jag fotade i skogen igår!!! Tripp, trapp, trull;o)

Står så stolta här och ser goda ut....

Ser faktiskt ut som någon tagit sig en liten smakbit här....

Avslutar med ett rött vinteräpple som blåst ner i trädgården!!!!
Vill skicka en liten hälsning Till Pappa!!! Så himla skönt att du är hemma igen och att det börjat så bra!!!
Ha en riktigt mysig HöstHelg Ni som kikar in!!!
Kram Kram Malin