tisdag 19 oktober 2010

Tisdagstemat är Kuddar!!!!!

Hej!! Denna vecka är temat kuddar!! Jag är en sån som gärna och ganska ofta köper kuddar, men ändå inte har några......Många landar i garderoben....Här har jag samlat några i en nyloppad resväska!!!

Gillar varma kuddar i sandfärgat, gärna monogram och romantiskt blommiga....Dessa är från Au Maison och Miljögården!!

Men mest av allt gillar jag kuddar med gamla vackra örngott....Det finns det gott om i våra järnsängar. Men det har jag visat så många gånger förut.....Detta fina örngott har min mamma sytt!! Hon har även virkat spetsen;o)

Det här är loppade tyget är egentligen kökshanddukar som man sålde på metervara förr.... Hade haft det liggande länge när min snälla mamma äntligen sydde två kuddfodral av det;o) Gillar min nyloppade låda oxå....

Jag syr själv oxå men inte lika bra och tar mig inte tiden....det finns så mycket annat som är roligare!!! Jag är så glad för mina kuddar, de passar ju nu till Jul oxå;o)
Kika in hos de andra i Fabriken och inspireras!!!
Vi ses imorgon igen;o)
Kram Kram Malin