måndag 17 september 2012

Det här med att vara nöjd....



Så var det måndag igen.....
När jag kom hem idag roade jag mig med att pimpa lite i "badrummet"....:))
Plåtarna är uppe...är jag nöjd??? Njaaaeee....


Nu funderar jag på om vi inte skulle klä hela väggen som badkaret står mot....
Får låta det gå några dagar innan jag bestämmer mig;))


Badkaret har stått i vårt kokhus....


 Fick för mig att det skulle ju vara bra med en liten hylla över karet...
Kollade lite i min fönstersamling & hittade ett som passar precis..:))
Ibland ska man ha tur!!!


När J satte upp väggen tyckte jag hyllan var såååååå bred....hmmm...
Det får inte plats några större pinaler!
Plåten löper längs hela hyllan & det blev bra iaf....;))


Vi sparade alla mathoarna som kossorna haft....
Ett Olivträd får bo i en.....:))

Många bilder idag, hoppas Ni är kvar!!
Nu ska jag ut & måla ett par speglar sen är det dags för min Kvinnocirkel....
Det är så mysigt:))
See You!!!

Kram M