fredag 9 november 2012

Rena Rama Julafton...:))))



Veckans bästa dag är här!!
Jag är leeeeeeeeedig & packar upp Butik Norregårds första varuleverans...:)))
Tanken är ju att det ska vara både vintage & nytt i samma anda!
Bry Er inte om den fina plasten från Byggmax.....;)


Vi kommer ha 4-5 leverantörer, först att komma hem är House Doctor!!!
Galet kul att packa upp..... massor av fina julsaker bl.a..:))
Som Ni förstår kommer vi slå upp portarna i December....
Vi har lite till som ska falla på plats innan jag avslöjar när...:)))

Ha Er bästa fredag, det har jag!!!

Kram M




44 kommentarer:

sagolika sinnen sa...

Hej! Butiken kommer bli alldeles underbar ;) kommer
du även ha webbshop?

Liza sa...

Åh va kul!
Förstår att det är rena julafton för dig!
Så fint det blir i ladan!
Nu hoppas jag snart kunna komma o hälsa på dig! =)

Trevlig fredag!

Kram Liza

Catarina sa...

Gud så spännande!
Det ser så himla fint ut på alla bilder.
Ha de got. Kram, Catarina

Anonym sa...

hej!! så glad jag blir!!! Som jag har längtat! Jag kommer vara bland de första som kommer till din butik! Ha en bra helg så ses vi i december! kramis från Therese

EM sa...

Oj nu är ni verkligen på G!
Vad spännande!
kram elsamarianne

bakom berget sa...

Vilken lycka!!! Grattis och trevlig helg nu!

Kram Åsa.

Ljuva Magnolia sa...

Så spännande och kul!! Men du, vart är snyggaste snurrstolen ifrån?? =))

Trevlig helg!
Kram Catta

Malin`s Diner sa...

Vet precis hur du känner! Mina leveranser kommer i strid ström nu. Öppnar om 2 veckor...

Kommer bli kanonbra!

Kram Malin

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Vilken lycka!! Å vad spännande med öppning snart :) kram & trevlig helg

Lilla Blanka sa...

Jag blir så himla glad för din skull, Malin!

Längtar till premiären :))

Kram
Mia

lisashus sa...

Nu börjar verkligen din butik att ta form på allvar! Oj, så spännande! Vilken fantastisk butik det kommer att bli! Det är jag övertygad om!
Ha en fin helg!
Kram
Lisa

Blan betong och gammeldags pioner sa...

oh my god!!!! jag blir som ett litet barn på julafton....det ser sååååå härligt ut!hahha ha ju redan "varit i din affär" drömde ju för ett tag sedan att du hade dörren jag letat efter på ditt loft... Ha nu en fin helg stor kram från Maja

Anonym sa...

Det ser ju helt underbart ut,kommer så fort jag kan Kram B

Källeboda lantliv sa...

Ska bli spännande att få se din nyöppnade butik ... Trevlig helg ! Är allt lite avis på dig ... Så skulle jag me vilja vågat att satsa.. Kram jeanette

Lyckoslanten sa...

Så många bloggare som kommer att stå och banka på dörren innan du öppnar! Så roligt för dig! ❤

Sabelhagens Olivlund sa...

Åh, vad roligt:)). Jag blir så glad av att läsa om hur du förverkligar din dröm:)). Så mycket fina saker du har där. Förstår att det känns som julafton:)).
Trevlig helg.
Kram Maria

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

förstår att du är lyrisk..lycka till med alla kartonger.
ha en trevlig helg..
Kram Gabriella

Tinas vita bo sa...

Vad härligt!!!
Nu börjar det allra roligaste kan jag tänka mig... att packa upp alla godsaker... :)

Synd att jag bor alldeles för långt bort...

Ha en härlig helg
Kram Tina

Syster vit sa...

Trots kaoset så ser man hur otroligt fint det kommer bli när allt är på plats och när vi stormar in hihi.
Trevlig helg
Kram Liselott

Villa Carl Larsson sa...

Helt otroligt Malin. Jag har följt hela bygget och vilket jobb ni har gjort. Vilken dröm som nu går i uppfyllelse. STORT lycka till nu när portarna slås upp.

Kram Josefin

Margareta sa...

Såååå roligt!! Kram Margareta

Gabriella sa...

Åh så spännande!! Och vad söt finFreja ser ut i inägget nedan=)

Ellinor sa...

Åhhh, förstår att det är härligt när alla bitar börjar falla på plats och målet är så nära efter allt jobb. Och vad mysigt att få omge sig med en massa fina grejer! Stort lycka till och jag ser fram emot att ni öppnar!!
Kram
Ellinor

Mariette sa...

Vad otroligt fint det ser ut Malin!!! Ser så stort ut också...

House Doctor har mycket mycket fint! Spännande att se vilka andra leverantörer du valt!

Ha en härlig helg!

Kram Mariette

villa haga sa...

Men oj oj oj så spännande!
Va otroligt roligt de måste vara att verkligen börja närma sig målet att få öppna butiken!
Lycka till!
Kram johanna

House and Garden by Bia sa...

Roligt o spännande!!

Ha en trevlig helg!
Kramar från mej!

Lycka till!

incarnadine sa...

ihhh! Det kommer bli ett besök från "grannen" :) Det ser ut att bli underbart!

/Åsa

Vida sa...

ser helt sagolikt vackert ut;) himmel vilket arbete ni har gjort..vackert fräscht och en dröm som jag gärna vill se live;)) lycka till dej..då ses vi snart;))

Vidaadventsfreakkram

Fröken Grön sa...

Holy cow, så roligt! Vilken dröm att få packa upp allt det där. Fast hade det varit jag så hade nog hälften hamnat hemma i mitt eget hus...

Fredagskram till dig!
/Anna-Karin

HWIT BLOGG sa...

Kommer att bli såååå fint!

Önskar dig en finfin helg...sköt om dig!
Hälsningar från ett gråkallt Öland & Titti

Anonym sa...

Grattis Malin!! Så kul!!

Så härligt att du vågar satsa o förverkliga din dröm..
Jag lääängtar tills vi har vägarna förbi.. Såå fint det blir!

Njut av Allt o Av Stunden!!

Stor Kram Marie :)

monica sundvik sa...

Din butik kommer säkert att bli super fin.

Monica från MINA TVÅ HEM

Home Bohemia sa...

KUL!!! och vad fint det blev med de stora bruna flaskorna i fönstret:) Kram Maria

Bettan sa...

Åååå herrejisses vad roligt!! :)) Vilken dröm att få besöka denna butik/lada!!! :)

Kram och ett stooort lycka till!
/Bettan

kråke sa...

Så vackert Malin! Då längtar vi extra mycket till December:)))))

Kraaaam vännen:)

Kråke

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken underbar butik detta kommer bli!
Ha en riktigt underbar lördag!
Kram/Lena

Hus Inspiration Inredning sa...

Så spännande. Butiken kommer bli så fin. Så inspirerande att se allt!!

Ha en bra lördag!

Kram

Lindblomman sa...

åh, vad jag önskar att jag bodde nära (bor i Sundsvall). Vilket jobb ni lagt ner och det ser ut att bli helt underbart.
Får nöja mej med dina fina bilder =)


Kram Lena

Tre Engler sa...

Åååååå.... så utrolig morsomt at du er kommet så langt:)
Ser bare helt fantastisk ut og kan tenke meg du stor koser deg med alle disse herlige varer som pakkes opp:)
Kommer til å bli en utrolig flott og unik butikk:)
Gleder meg så til å se ferdig:)
Skulle bodd nærmere, så man kunne tatt turen innom:)
Lykke til med all utpakking og en god helg
Klem Merete

G:a Affären sa...

Jisses, nu är det på riktigt! Tyvärr är det för långt, men jag deltar gärna här på bloggen. Såg att du fick frågan om webshop också. Det är så kul och jag gläds med dig Malin!

Trevlig helg bland alla kartonger!

Kramar
Cia

Anonym sa...

Hej!

Ska bli så himla kul att ha en spännande inredningsbutik på hemmaplan. Ser fram emot när ni ska öppna. Hälsningar Mika och Nicklas

Hem & Drömmar sa...

Så det är äntligen dags snart att öppna upp portarna till din fina butik. Kommer bli en butik av ett säreget slag som jag tror kommer överträffa det mesta. Önskar jag kommer ha vägarna förbi så småning om.
Kram Ing-Britt

Jessica sa...

Vad roligt att se att du börjar få leveranser. Längtar tills jag kommer dit!

Anonym sa...

[p]Every handbag has its story . Whilst purchasing a custom pocket book, you [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags[/url] need to choose the design that's preferred for you personally . In fact, you can do some plans to avoid these troubles for your next smooth [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags[/url] traveling . There are a number of several types of designer handbags but what most people want is genuine [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags sale[/url] leather-based handbags . There are manufacturers from China where you can design handbags and have them customized based [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags uk[/url] on your designs and artworks . You can hardly know a bag隆炉s produce [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags sale[/url] time . You can find other exquisite leather products on the other [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags outlet[/url] painting . Custom fabric,leather,lining,hardware,logo etc could all be customized with a professional custom bag manufacturer.[/p]