måndagen den 28:e januari 2013

Intervju & Nominering....:))



Hello Sunshines....;))
Hela Helgen har jag gått omkring som ett stort ?????
Vi är nominerade till "Årets Bragd" i Emmaboda Kommun!!!
För vårt arbete med renoveringen & uppbyggnaden av Butik Norregård.
Dessutom är jag nominerad som "Årets Kristina" Ni vet utvandrarna...
En man & en kvinna i kommunen blir "Karl-Oskar & Kristina"!
Det är tre nominerade i varje kategori....
Vem som vinner utses på en liten "Gala" den 14:e februari!!!
Är du nyfiken & vill läsa mer om de olika kategorierna & motiveringarna kan du klicka HÄR.

De ringde från Kalmar Läns Tidning & ville ha en liten intervju!!!
Så de kommer strax, kul att vår lilla Butik får uppmärksamhet...:))
Ha en bra måndag!

Kram M





35 kommentarer:

Hannis sa...

Vad kul med all uppmärksamhet!
Och nomineringen till årets bragd är ju hur stort som helst!
Kul när hårt arbete uppmärksammas.

Kram Hannis

Tre Engler sa...

Så utrolig gøy med oppmerksomhet:)
Blir nok veldig spennende:)
Masse lykke til:)

Tusen takk for koselig spor inne hos meg, koselig å høre fra deg:)
Synd du ikke har noe sånt skap, men får lete videre:)
Ha en strålende start på uken:)
Klem Merete

lisashus sa...

Lycka till och grattis till nomineringarna! Så kul med lite uppmärksamhet, med tanke på allt jobb ni har lagt ner!
Ha en fin start på veckan!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Stort Grattis! Och lycka till!
Kram Marie J

Anonym sa...

Vad roligt!!! :) Det är du verkligen värd! Grattis!!

Kram // Boije

Syster vit sa...

Ni är ju verkligen värda nomineringarna så som ni har slitit och renoverat. Grattis till er.
Kram Liselott

Tulipa sa...

STORT STORT GRATTIS Malin! Det är ni värda!!! Nu håller vi tummarna!

Kram Mariette

cat sa...

Gud vad kul! Jag ska hålla tummarna.
Ha de gott. Kram, Cat

~ Ina ~ INASHOUSE sa...


Åh så skoj! Grattis Malin! Jag håller tummar och tår att du vinner! :)

Ha det bäst!
Kramen
Ina

Helena, The Swenglish Home sa...

Men åh, Malin, så HIMLA KUL för dig och er!!! Jag håller alla tummar jag kan hitta för att det blir vinst i båda kategorierna, för det är ni värda efter allt jobb!

Varmt grattis till nomineringarna och stor kram,
Helena

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Så kul för er!! Grattis, hoppas du vinner Kristina nomineringen oxå nu då.
Hoppas du hade en fin intervju idag.
Kram Jennie

Meta sa...

Grattis och lycka till då.
ha en fin dag
Kram meta

LantlivsAnette sa...

Jätte roligt, det är du värd !!! Hoppas att du vinner
Kraaam Anette

Mys och hemtrevnad sa...

vad roligt! Då får vi hålla tummarna på att du kammar hem en vinst! Fast det är väl en vinst bara att bli nominerad. Var stolt över dig själv! Ni har ju lagt ner ett enormt arbete! Kramis semlan

Millygarden sa...

Jättekul!!! hoppas du blir årets Kristina det är du ni världa efter det fina arbetet med butiken.

Kram Marina

Änglarnas hus sa...

ååå vad roligt! Den är ni väl värda med tanke på allt slit ni lagt ner!!

kram Sanne

kråke sa...

Åhh vad roligt goa Malin, Grattis!!:))) Enligt mig har ni redan vunnit:))))

Kram fina och mysig fortsättning på veckan:)

kråke

Gúa sa...

Älskade Malin..:GRATTIS!
jisses så GLAD jag blev nu när jag läste detta! Ni är ju sååå värda vinnare! Och så bra publicitet! UNDERBART!

Åhhh, HOPPAS ni vinner! Ska tänka starka tankar och skicka dem till er alla!!!

PUSS OCH KRAAAAM...❤❤❤

monica sundvik sa...

GRATTIS! Det är ju trevligt.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Anonym sa...

Åh, sååå kul!!
På alla hjärtans dag o allt, klart ni vinner allt!!
Grattis o Lycka Till!

Kram Marie

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till er!!!
Det förstår jag och jag hoppas och tror på er:-)
Vad söt du är i lugg!
Ha det gott och njut!
Kram kram Susanne

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Åå vad roligt! Grattis till nomineringarna :) Håller tummarna för att ni tar hem det.. Det är ni verkligen värda!! Roligt att du gillade gästrummet med den fina sängen jag köpt av dig :) Kram Tilda

G:a Affären sa...

Efter allt hårt arbete är ni väl värda att vinna, det här måste vara årets bragd! Och du kan väl vara Kristina också, för en kväll!
Stort Grattis till nomineringarna och uppmärksamhet!

Kramar
Cia

blockethuset sa...

Grattis och håller tummarna..
Carina

Gabriella sa...

Åh så roligt, oj vad spännande! Massor på gång=) Grattis och lycka till!!

Sirpa sa...

Hej! Va roligt! Grattis! Håller tummarna:) Önskar dig en skön vecka!
Kram Sirpa

Mona sa...

Å så spennende :-D Lykke til!

Klem Mona

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Stort grattis!! Så kul att ni blir uppmärksammade för ert enorma jobb.

Håller tummarna för dig, Kristina! E ursäkta Malin... än så länge!!

Kram monica

Holly Design sa...

Å vad kul med uppmärksamhet efter hårt slit. Det är ni verkligen värda. Då får man hålla tummar och tår att ni vinner...
Snart kommer vi på besök igen.
Kram Gunilla

Blan betong och gammeldags pioner sa...

så härligt Malin!!! Håller alla tummar jag ha....kram från Maja

Anonym sa...

Vad roligt att bli nominerad!Får ghålla tummarna att ni tar hem priserna,det är ni värda efter allt slit .Kram Lopploellan

Ekenäsliv sa...

Va ROLIGT!!! Grattis till de fina nomineringarna=)
Alltid kul att bli uppmärksammad när man jobbat så hårt för något, som jag förstår att du har gjort.
När vi kommit hem från vår resa (åker till Kap Verde nästa vecka, hur härligt ska inte det bli då;-)) ska jag ta min syster och mor med mig och komma till din butik.
Önskar dig en härlig tisdag!
Kram Anna

Norr om Köpenhamn sa...

Åååååh så skoj vännen!! Håller alla tummar förstås.
Och jätteskoj att se ert hus i Landhaus :))

Ha en finfin dag!!
Kram
Ulrika

bakom berget sa...

Grattis! Det har Du gjort Dig förtjänt av !
Lycka till!

Kram Åsa.

Lindblomman sa...

Vad roligt...är glad för din skull.
Lycka till

Kram Lena