söndag 18 januari 2015

Hemma igen.....:))




 Hej!
Borta bra men hemma bäst....
Jag är sååå nöjd efter några dagar i Stockholm. Då vill jag hem igen:))
I fredags fm var vi i Noa Noas showroom & kollade in höstkollektionen.
Så mycket fint!!! Blev en hel del beställningar....
I augusti var vi ju & plockade ut godbitarna ur vårkollektionen.
Det är så kul att Butik Norregård ska utöka med kläder.
Mer om detta en annan dag....



 Alla bilderna är från min Instagram....
Formex bjöd som vanligt på inspiration & föreläsningar.
Här är Jeanne d'Arc Livings monter.


Strömshaga....
Min J till höger:))


 Kärrstegensgård, ny leverantör för mig:))
Handplockade deras godbitar!


House Doctor.....


Västergården har alltid snyggaste montern!!!


Nordal är ju en ny leverantör hos oss sen i november:))
Det var lite för Er att kika på;))

Butiken är öppen idag 12-16.
Välkommen!

Kram M